Tuesday, August 4, 2009

++PeStA++

Birthday time....


huk..huk..hukk..
Anie & Zie
Eera & Marta

Made in Sarawak...aku je tak de kaitan yg lain ada yg kawen dgn org sarawak...
Mekap artis from sarawak...
Meriah dapat naik kereta baru ya...
Muka penat je...balik tido lah weh...
Petang sebelum majlis...on the wayyyyy....

Malam sabtu lepas aku ke dinner Jalinan Mesra...disebabkn ni lah aku berperang...perang....turrr...terrrr...bengang....ah malas nk citer lah... mlm tu ada pertandingan tarian dapat lah tempat ke3...tanya lah ada berapa peserta....he.he..he...apa2 pun enjoyyyyy!!!! malam tu jugak ada sambutan hari jadi kepada yg menyambut dari bulan May ke August,
Aku nk mengucapkan ribuan terima kasih kepada tuan pengerusi, puan setiausaha dan penolongnya, ajk sosial dan jutaan terima kasih wat ocpd yg berusaha dalam menjayakan majlis malam tersebut....huk..huk..huk terharu bila mendengar cerita dari mereka yg mereka2 berkerja keras utk menjayakannya....apa2 pun layyyyaaaannnnn je lah gambar2 mereka.....

10 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

waduhhhh..capek sih...
hihihi...da macam anak dara sarawak ni...
wekekeke...


p/s : Da dapat ke lom tat nenas??

Mr. Kronic said...

jd org sungai la plak..pas2 hangin 24jam..oak neh keturunan angin lintang ke weh....

cerpelai said...

Sia pakai baju Kadazan tok..
Amat keriang indai, bakai apai..!!
Duit ukai semua utai..

Edehh.. Apa yang gua merepek nih..!!

TuN TeJa said...

Mrs Cer,
waduhhh...dah terima, best!! tul lah apa yg ko kata...anak dara ke????muhahahaha..

TuN TeJa said...

Mr.Kronic,
Org sungai dingin...betul lah tu...bkn angin lintang,tapi puting beliung...wakakakaka..

miji said...

tak paham aku bahasa ko tu cerpelai, ape pun best party ever...

TuN TeJa said...

Mr. Cer,
Wohoo...apa ko tulis cer? aku tak faham le...ni baju org ulu lah bkn ulu jempol ataupun ulu langat maupun ulu yam akta ulu langat...hehehehehe..

TuN TeJa said...

Mr Miji,
Thanks..Betul lah miji,aku pun tak faham gak.. aku tak tau lah abang ko tu mengigau di siang hari kot??? muhhahahahaha...

Jard The Great said...

sawarakian rupanya.. ehehe.. hi i'm sabahan...
;p

TuN TeJa said...

Jard the great,
Hai,thank coz sudi menyingah di teratak buruk aku ni...he..he..he..
Aku bkan sarawakian..yg lain tu ya dan kawen dgn org sarawak...
aku join coz dah takde org sarawak nk join...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...