Tuesday, August 18, 2009

++MaLaM TaK BerBaU++

Semalam aku meminjamlah kereta merah...punyalah nak cepat terus rembat dah le hujan merebas turun, aku dengan tergesa gesa.....sampai je kat di persimpangan trafik light tetiba kereta merah terbatuk batuk macam org kena selsema Babi...huk..huk...dah le tengah jemmed coz kat depan nun ada kemalangan melibatkan 3 buah kereta...biasa lah hujan pasti ada kemalangan punya siapa yg untung pekerja towing dan mereka2 yg terlibat berlumba2 nak cepat....balik kpd kereta merah pinjam tadi...huk..huk..huk...tersedak aku di buatnya...mampussss kat trafik light lah pulak.... start2 tak boleh...aduh masak aku kereta belakang dah hon bagai pesta menari samba lah pulak aku panic macam nak pensan....sib baik tak rebah...aku call cakap kereta dia tak leh start...dia tanya aku ada isi minyak tak???? aku kata tak ada.....hahahahahaha...rupa-rupanya minyak tak ada....malunya aku tak leh nak kata apalah....pengajarannya....lain kali nak bawak kereta org kena tengok kereta tu ada minyak ke tidak.....huk..huk..hukk....yg siempunya kereta pun satu, kereta je power mengalahkan evo tapi tak reti nk isi minyak napa???? buat malu aku je.....padan muka aku sapa suh pinjam kereta org.....arhhhh layannnnn je lah.....

7 comments:

miji said...

hahaha rilek ler sis, lain kali isi minyak dulu dah tau pinjam kan....

cerpelai said...

Kereta pun buleh kena H1N1 ye? Patutnya kena kuarantin dalam garaj tu..!!

Anonymous said...

ahikssss.. trbaek la..

TuN TeJa said...

Mr. Miji,
hahahaha...aku tgh rilek sesgt la ni...ini satu pengajaran bagi aku...padan muka aku...hahahaha...

Mr. Cerpelai,
tu lah cer memang dah di kurantin pun..skrg tgh sibuk plak nk menukar keta evo 3...aku yg pening kepala...aku plak pas ni kena kurantin sbb sakit kepala memikir....hahahahaha...

Mr. Uncle Pet,
huihksss...huk..huk..huk..

Mr. Kronic said...

hmm..xkn angin sgt spi x pasan kete xde minyak..

TuN TeJa said...

Mr.Kronic,

Hai,aku skrg mana ada marah2 lagi...gelak2..hahahahaha...
dah terbiasa keta aku mesti ada minyak pnya...keta pinjam mana pasan minyak dah kering lampu merah pun tak nyala menandakan minyak tak ada...huh! janji tinggal janji...hahahahahha..

Dzailin Dzulkaflie said...

take ur blogger award here http://xylenedz.blogspot.com/2009/08/award-for-blogger.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...