Tuesday, September 15, 2009

++BoRiNg++

Arrrrhhhhh...sungguh boringggg...ring...ring... bos gi merumput so aku pe lagi sakan le....mood raya dah ada lah kit..kit...aku rindu kg aku tapi tak leh balik kg aku kena balik kg laen....huk..huk..huk...menciii..... bila nk dekat raya ni teringat aku pada arwah abah aku yg pergi masa raya ke dua...sedih giler time tu....

Aku dengar citer petang ni ada majlis berbuka puasa kat penempatan aku....yei....yei...aku tengok dua tiga menjak ni surau di penempatan aku tu dah berkurangan jemaah utk sembahyang terawih....napa yerk...wat kuih ke ???? Layaannn je lah aku tengah boring tahap nak melompat ke angkasa.....keja dah bereh coz mood raya lah kununya.....

4 comments:

Anonymous said...

same le kite.. raye mode : ON..!! ahiksss..

Kapten Luffy said...

takper

tahun depan balik kg ko lak

TuN TeJa said...

Uncle,
time mcm gini le mood nk wat keja tu langsung zero...ingat kuih2 je...he..he..

TuN TeJa said...

Luffy,
aku takut thn depan xdpt cuti...huk..huk..huwaaaa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...