Thursday, September 17, 2009

++SeLaMaT HaRi RaYa++


Sempena di bulan yang mulia ini ingin aku mengucapkan 'SELAMAT HARI RAYA' dan MAAF ZAHIR & BATIN....kpd sesiapa yg mengenali diri aku yg sangat mental dan giler2 andai terasa dgn setiap patah pekataan dan perbuatan aku terhadap sesiapa harap dapat memaafkannya....wat family aku Rabiatul Adawiah, Ridwana Aqillah, Rusdiana Aleesa dan Mohd Haziq Iman, wat abang aku Rusdi, Abdul Aziz dan Ameran dan aku gak ingin memohon maaf pada 1st love aku yg tinggalkan aku sbb nk kawin dgn org lain Ahmad Radzillah Bin Zainal Abidin...he..he..he.. jgn marah2 aku insan biasa... dan tak lupa pada kekwn aku Ruzila, Marziha, Salfarina, Raihan, Rokiah, Shamsiah, Sharifah, Suhanis, Noraini, Raja Hasniza, Nurazlina, Latifah dan kekwn aku lah....sorry tak de kad raya....skrg org dah tak kirim dah ok... Tidak pernah aku lupa walau ribut melanda....cam ucapan dpt award plak....adeh!!! wat blogger2 yg sudi menjadi follower aku dan yg cuma dtg membaca citer merapu- rapu aku....lalallalala...lalalala...Layyaannnn....huh...sok dah cuti...sampai 27/09/09....he..he...he...

12 comments:

Seroja Jingga said...

slamat hari raya untuk
lu jugak tun teja!..adeh
mcm rasa nak rokok ni!.
huh! gua puasa ok! sabar sabar

TuN TeJa said...

Sabar..sabar...3hari je lagi...pastu tibai sampai berasap-asap....huk..huk..

TuN TeJa said...

luper lak Selamat hari raya gak...

Anonymous said...

slamat ari raye nyah..!! ahiksss..
nok mntak maaf bebyk ek..

miji said...

slmt hari raya sis

TuN TeJa said...

Uncle Pet,
Selamat Hari Raya,sesame le kita maaf memaafi aa...nyah!!

TuN TeJa said...

Miji,
Selamat Hari Raya gak utk miji & tunang...ahiksss...

DBI said...

selamat hari rayer tun teja yang manisyew

Akane Sakura said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin..
^_^

TuN TeJa said...

DBI,
Selamat Hari Raya, Semuga gembira apabila dpt beraya di tanah air sendiri...

TuN TeJa said...

Akane,

sesama lah kiter...

Akane Sakura said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
maaf Zahir dan Batin..
Sis...sudi2 la grab kad raye kat blog saye k...saya nak amik kad raye kat sini.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...