Friday, February 27, 2009

AaaHHHhhh NaK KaWin LaGi...


Terkejutzz aku bila mak aku kata sepupuakuanakbuahmakakuadikmakakupunyaanak,nak kawin lagi diakn dah kawin kali kedua 2thn lepas!!!! bila masany dia bercerai berai lagi.... mak aku pn tak terjwb soklan aku tu,lantak lah dah jodoh dia xlama dgn suami yg pertama,yg ko g rembat laki org 2 knp!!...kalau dh nama laki org sah2 lah kalau ada masalah sikit pn dia akan cari bini dia yg pertama gak..yg kedua ni sah2 teruna,aku xtau plak apa masalah dia kali nie..nanti arrkh aku tanye bila aku g kenduri kawen dia yg ketiga nnti,itu pn kalau aku berminat nk g lah...bkn apa umur baru je masuk 23thn laki dah tiga kwang bayang kn je lah...sib baik xde anak, kalau ada xke sian kat anak2 dia...ya lah dah xde jodoh nk wat cm ner eeekk...Layyannn je lah....

2 comments:

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Makcik gua pun kesian sis..
Tau-tau je laki dia dah kawin lagi satu.. Dengan pompuan yang lagi muda dari gua pulak tu..!!
Gua nasihatkan dia dengan janji 'payung emas' je laa.. Itu je yang termampu gua ucapkan..

TuN TeJa said...

Sian makcik ko ya cer..2 je lah yg aku paling takut..'MADU'manis tapi pahit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...