Thursday, February 19, 2009

MeeT UnCle HuSsiN


Ada banyak maksud dari tajuk diatas....

1. Jumpa dgn Pakcik Hussin yang dia adalah bapa saudara kepada Hussin B Senawi..he..he..

2. Jumpa Pakcik Hussin yang dh ada anak saudara hasil dari perkahwinan kakaknya dgn anak pak iman kampungnya..mengarutkn..sib baik tak mencarut...

3. Jumpa Pakcik Hussin bomoh kg sebelah,kerana mengalami tekanan perasaan isterinya lari dgn mamat bangla yg 10 kali lebih hensem dari dia...

4. Jumpa Pakcik Hussin kerana terlalu minat kat kumpulan Meet Uncle Hussin,asal nama aje Hussin terus mintak autograf...boleh..

5.Jumpa Pakcik Hussin kerana xboleh tahan, dh biasa mentekedarah 'ganja', kerana kebiasaannya org yg faham aje akan faham maksud 'cik hussin',siapa yg tgk cerita anak kelantan akan faham..dan kepada sesiapa yg dh biasa dgn rutin kehidupan seharian dgn benda haram ini juga akan faham...dan kepada Meet Uncle Hussin juga mesti faham, tapi yang nyatanya aku memang minat giler kat Meet Uncle Hussin aku juga happy giler bila group diaorg menang juara lagu....x pe lah..aku saje je merepek kerana 'ada sorang budak nakal suka kacau aku'...(cuba nanyi mcm lagu anak tupai)..Layyyyannnn je lah.....

p/s miss u...

4 comments:

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Mende meraban ni sis?..
Layan 'pok hussein' ke?..

TuN TeJa said...

Tau xpe,aku tngah tension...meraban boleh melegakn tekanan perasaan,kalau marhaban lagi baguih..he.he..ko mcm ner xmelayan ke..ha..ha..

Rose Harissa said...

hoh! mende yang ko merapik ni teja..

weh... aku dah 2 kali singgah apo... tapi tak tercall ko sebab aku lupa bawak penanda buku... lagipun nak cepat tak dan lepak lama..
harap ko sihat dan tak tensen dah la ye...

TuN TeJa said...

sampai gak ko sini ya rose..he..he..thank u ya laling..tak pe bila ko ada bwk & singgah call la aku..tak lari gunung di kejar..takut aku je yg lari nnti..keh..keh.. yg nyatanya aku mmg suka merapik & meraban..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...