Monday, February 2, 2009

JaNTan BoDoh...

Aku dah start koje hari nie,bersemangat giler.. ya lah dh lame cuti..pagi lagi aku dh smpai ofis tapi xleh buka sebelum kul 9.30,sbbnya bos aku ada menuntut ilmu kira mengira,2 la pasalnye aku kena tunggu lagi sejam,aku ni dh xthn nk terkucil,kang aku tahan kena bt karang plak, aku pun g lah tandas kat petronas dkt dgn ofis aku tu...tandas lelaki bertentangan dgn tandas prmpn, masa aku masuk tandas, aku xnmpak sape2 pn kt tandas lelaki, bila aku kuar je ada jantan bodoh tunjuk batang dia kat aku, jantan bodoh mana tah kalau dah gila sgt cari je la pelacur, dlm jamban pn boleh wat keja xsenonoh cm2,lepas 2 tunjuk kat org mcm la hebat sgt...pegi jahanam lah.. apa klas dlm jamban..kalau dah kemaruk sgt buat diam2 dh lah...memang cam jahanam je muka..geramnye aku kalau ikut hati aku aku cantas je dgn parang panjang dlm bonet keta aku 2 biar xde btg langsung padan dgn muka... mak aku kata kalau kita tengok benda cm 2 kita akan xde rezeki utk hari itu...aku xtau lah plak, tapi itu mak aku yg kata... agaknya ya la kot..tu lah pasal bos aku bagi ang pau rm20 je thn ni, selalunya dia akan bagi aku rm100..memang sial lah jantan 2...aku memang ingat muka dia mmg cam sial, laknat, semualah yg jahat jahat lah.... layan jeeeeeeeeeeeee lahhhhhhh...sial ko jantan....ko memang sial...

2 comments:

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Dugaan.. dugaan..!!

Memang wujud orang-orang yang sakit jiwa camtu.. Bagi dia itu satu kepuasan.. Bagi pompuan itu satu penghinaan..!!

Tapi tak semua orang camtu sis..
Sabor je laa..

TuN TeJa said...

Entah lah cer, ada gak yg jenis cam jahanam kan...aku sabor je lah 2 kalau x aku dah cantas dah...he..he..berani ke aku ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...