Friday, January 23, 2009

HuhHuH..

zwani.com myspace graphic comments
Anak buah aku buat perangai lagi.. tiba2 terjongol je dpn rmh aku,aku takut mak dia mengamuk nanti,ya lah mak dia bukan reti bahasa melayu,cina,tamil dan semua bahasa dia tak tau, yg dia tau nk salahkn org je,aku langsung tak ajak bdk 2, dia dtg sendiri,tekanan gak lah budak 2 ddk rmh sorg2,aku lagi tekanan bila mak dia tuduh aku macam2 yg aku xbuat...entahlah itu lah sorngny kakak yg aku ada malas nk bergaduh lah..masuk je keja pagi tadi tekanan perasaan jugak lah aku...check2 a/c duet tak clear lagi mak oiii cheque dh bagi supplier adoi!!!kelam kabut lah juga aku maki2 customer 2,coz smlm dia kata dh clear,bos aku lagi lah dia tahu menyalahkan org je, dia yg suh bagi kat supp. aku gak yg kena,dia gak smlm kata xpyh check balance a/c comfirm dh ada..hari ni aku juga kena apa sal u bagi supp. x tgk dulu bal...ahhhhhhrrrrhhhh.....aku dh tahap gaban dah macam nk pecah jantung risau, takut dan lain2 lah...dgn muka 14 asam kecutny dia dtg ofis maki sana maki sini.."semua tak tau buat keja harapkan i sorg je" butuh lah ko.. aku dh mencarut dh ni...aku memang xleh nk sabar dah, aku kata ok kalau bos tau sgt buat semua keja bos buat sendiri lah, saya resign... terkedu dia..dia ingat aku xberani menjawb kot...aku nk tgk gak ada ke manusia lain boleh tahan dgn perangai cam siot dia..mulut cam buntut ibab....Sabar je lah...itu yg terbaik buat diri aku, sok dh start cuti smpai lah 2nd Feb...yahuuu..syok giler xyah bangun pagi2 utk g keja,tak yah nk hadapi jemmed,tak yah nk mengadap sepisis yg xbrsunat,tak yah fikir pasal keja...aku leh tido je...mrehatkn kepala utak aku yg sentiasa berserabut tgk angka... 'SeLaMaT BeRcUTi WaT SeMuA'...Layannnn je lah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...