Wednesday, January 14, 2009

AaaaRRRRhhhhh....




Nak kater xmandi aku mandi...tapi entah la suir betoi!!! time aku nk g keja jln pnye jemmed std lah di penempatan aku,keta seme kuang ajar pnye...aku boleh langgar keta amoi 2...ehhh..benggang tul.. sib baik amoi tu cool je,dia dh lambat g interview..aku ajak dia g balai lah citer smbil minum kopi mkn kuih2 ke..ah ngarut je lah 2..teruk gak keta aku,sib baik lagi aku baru je renewal lesen aku smlm, yg dh expired seminggu yg lalu xde masa nk g post ofis biasa lah aku ni kn berkerjaya, kalu x sah aku kena saman lagi pasal lesen plak..tekanan perasaan gak aku hari nie..bukan ape org kelate kata kenaling jugok lah..gigil2 aku, bkn aku takut pasalny aku laporrr...ehh..thn depan ins. mesti byk, coz xleh nk tolak NCD,kena lah aku stand by duit bebyk tuk thn dpn...Layannnn Je lah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...