Thursday, January 22, 2009

HaPPy CHiNeSe NeW YeAr...

zwani.com myspace graphic comments
Selamat Tahun Baru Cina, Happy Chinese New Year & Gong Xi Fa Chai... Semua maksud yg same, saje je wish kepada yg menyambutnya..kengkwn aku,bos aku yg kekdg sengal, tension giler dibuatnya...sape nk jwb kalau time dia memekik marah kat org lain, org lain kena marah...arrrrhhh...tapi yg best cuti seminggu..dptlah aku merehatkn fikiran aku yg tertekan ini...dan wat kaum kerabat joy... sib baik lah keta aku dpt siap sblum CNY ni kalu tidak aku akan maki hamun cine 2 janji dgn aku 2 hari tapi berhari-hari baru siap itu pn dah berkalixxx aku call dia, dia xnak pick up call aku, aku terjah je sana tgk dh siap tapi ada part dia x spray lagi, tak pe aku ikut janji ko ya cina lepas raya kasi settle kereta aku tau!!!!kalau x aku bawak pekara ini ketengah padang futsal kat tepi bengkel ko tu kita lawan FUTSAL boleh...???emo plak..he..he..aku bkn ape,aku malas nk meminjam keta bos aku 2 lelama tau je lah perangai sengal dia..boleh ckp dgn aku apasal keta byk kotor??? dia bagi kat aku masa 2 dah macam jin afrit kotor ny...bila aku nk g basuh dia ckp x payah lah hari2 hujan maa..nnti kotor balik..cam apa dia ni???... Anyway...Layan Je lah......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...