Friday, January 2, 2009

HiPoKriTnYer....

zwani.com myspace graphic comments

Entahlah..itu je yg bleh aku katakn...aku hanya insan kerdil yg menumpang di sini...hanya org yg memahami saje yg faham hati dan sanubari aku ini...aku tahu dia pn menumpang tapi jgn lah belagak sgt, jgn hipokrit sgt coz ko baik dgn yg ada kuasa... aku tahu aku ni xsebagus mana pn tapi aku tahu hormati org yg lebih berpangkat dr aku, aku bkn nk kipas ke apa ke...aku hormati yg lebih berumur dr aku gak,kalau nk berckp 2 jgn lah ingat awk besar sgt coz ada backup org besar,...tapi...entah lah... aku rasa semua masalah dtg dr dia..dah lah pandai membodek,gosok sana gosok sini sian org lain yg kena tindas...Lantak lah dia tak pe ada pembalasannya bila dia wat org lain cam g2....Layannnnn Je lah..aku tengah benggang sebenarnya ni...benggang kat ......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...