Wednesday, January 7, 2009

SeMaLaM..

Tengah Merenung Masa Depan

Hari ni aku kurengg sihat la plak, cina kata 'siong fhong',omputih kata 'flu' india kata 'Sali' thank Mesh..siott betul smlm brgaduh, bkn gaduh baling pingan mangkuk,kerusi & pelbagai yg mendatangkn kemudaratan lah, brgaduh saje xde apa nk buat so aku yg nak bermanje sebnrnye... dah le aku pening ala2 lalat..so malas lah kit, kit je..marah rupenye..lapor ya masak le sndiri aku dh lah penat koje,pening lagi,sakit lagi,apa lagi dan lagi..lagi..lagi..kat ofis dh le mengadap bos yg cm tutttt..hati panas je suh tolong kit pn xnk,aku tnye kit pn dh mengungkit..eh..eh..muka dh masam cm asam keping..biar aku yg buat..aku pn dgn tenaga yg ada usahakn juga utk memasak sekuali nasi goreng...he..he..last2 aku makan megi je coz xde selera nk mkn nasi tekak aku sakit cm dihiris sembilu..selepas itu aku pn menelan 10ml polaramine (aku xleh telan ubat biji, telan biji lain boleh ajer..jgn telan nanti tercekit lak..toing..toing..)he..he..aku pun tido dgn nenyaknye..coz ubat 2 boleh mendatangkn mengantuk...jgn memandu ketika menelan ubat ini... pagi aku g gak keja coz aku seorg yg berdedikasi,walaupun air sentiasa meleleh dr hidung..eee...boss aku suruh g klinik tapi jgn mintak MC bleh ckp mcm 2, bengkak je hati aku..ya lah aku hanye seorg kuli kalu aku ni bini dia sah2 dia xbagi aku g keja kan..suh tido smpai pagi sok pn xpe..malas lah nk fikir..bab kata Nabil Lu Fikir Lah Sendiri...Layannnn je lah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...