Friday, January 16, 2009

POrT DiCkSoN

Nur Damia Syafikah









Yang Nie aku wat lah pulak.... (tak percaya tanye aku...he..he.. sedap?? jgn tanye..)











































Keropok by Anie










Yang nie sape goreenggg arrr...











Mee Hoon Goreng By Eera & Husin (sepakat membawa berkat...)












Sandwich By Zie













Goreng Pisang By Zie














Ahad lepas aku g port dickson saje jln2,ambil angin suka 2 je..pagi dh gerak dlm 4 keta,pnya lah plan pagi 7am mesti gerak, kalau x tinggal, aku pnye la gabranya coz bangun kul 7.30am terbabas hari cuti biase lah terlewat..he..he..rupenya mereka2 pn belum siap lagi...ha.ha..semangat nie nk berjln2..sampai tol PD keta mamu plak buat hal...ha..ha..gelakkn dia sape suruh ko beli keta plat JEM..dh kena tinggal..sampai Pantai Teluk Kemang air masih pasang..huh best giler dpt mandi ni..xsampai beberapa second air dh mulai surut..nun jauh ketengah..aku dah x de mood nk mandi.. biarkan mereka mandi & terjun barsama labu-labunya...Layannnn je lah..











P/S: buat mie knpa cari awek indon dh xde awek m'sia ke??? Sham sowy xajak ko...he..he..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...