Wednesday, February 4, 2009

++No CoMMeNT++

Aku Bukan nak ngumpat tapi kalau dh macam gini aku kena ambil tahu gak..ya lah skrg dah cm ni, akan dtg macam ner!!! budak perempuan berumur 16 thn melakukn seks dgn 6org jantan dlm satu mlm dgn bergilir2..aku terkedu, terkejutz dan terberbagai lagi le.. terjadi dipenempatan aku pulak tu, ketika mak bapak bdk jantan tu balik kg..siapa sngka tempat yg paling org xsngka boleh terjadi,terjadi jugak...yg aku hairany sungguh berani bdk jantan itu...langsung xtakut & sungguh keras hatiny...yg aku pernah dgr sok sek dr seseorg, bdk prmpn(boleh guna istilah prmpn ke guna betina best kit dok...)ya lah bdk betina tu pernah kena tangkap di dlm kontena di sebuah pdg berhampiran dgn beberapa org jantan dlm berkeadaan bogel dgn kepala ting tong setelah mengketedarah syabu...dan dia juga pernah ditangkap didlm jamban kerna melakukan perkara terkutuk,dia snggup ddk didlm jamban tersebut selama 3hari tanpa keluar,setiap jantan yg dtg akan membawa makanan utk dia..trajisnya hidupny aku kasihan mendengar kisahnya,kenapa ia boleh terjadi,umur 16thn,aku lupa nk tnya plak dia skloh ke tidak.. masa aku 16thn dulu langsung xterfikir benda2 cm ni,bdk2 skrg terlampau perangainya....nauzubillah...ni lagi satu citer jiran di penempatan aku juga..nk ckp nnti kata buzy body plak..tak ckp perangai melampau2, ya lah anak2 jiran aku 2 umur 16thn dh ada bf,antar g sklh, balik brjemput, ddk sermh lagi nk kata apa mak bapak prmpn xkata apa,mak bapak dia org xkesah langsung...aku hairan kenapa terjadi pekara begini,dulu kakaknya mcm tu..berkepit kehulu kehilir dgn bfny,skrg dah putus katanya..dah dpt indon plak(indon xkesah sgt anak dara ke tidak kan)...huh.huh..berkepit sakan, kat pasar mlm pn leh berpeluk2...no comment..ketua xkata apa-apa pn...sebabny 'TEPUK DADA TANYA DIRI SENDIRI', macam 2 gak lah dgn perangai yg lain 2...aku no comment tapi aku menyampah sakit mata memandang..bukan aku dengki, lantak ko lah kan aku peduli apa...bdk2 akan tgk dan akan tanye mak bapak mereka kenapa anak org tu boleh bawak jantan balik rumah...kenapa kita xboleh!!! bdk2 yg cerdik pandai akan diam bagaimana yg kurang cerdik pandainy...Anyway Layannnnn je leeeeeeee...

2 comments:

Op said...

gle rmi dah hadap dye..
abs u x ngandung pulak?.
myb bdk de family probs kot.
hmm..

TuN TeJa said...

bdk skrg dh tau mkn ubat,mak dia dh xleh nk wat cmner,dtg jamin lagi..aku pn xtau lah dunia skrg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...