Friday, February 27, 2009

RiNNdUuu..

(EN. PANDAN AKU TELAH MENGCOPY PASTE GAMBOR DARI BLOG EN PANDAN,HARAP JANGAN MARAH YA, KALAU MARAH NANTI BADAN AKAN JADI LAGI BESAR,HE..HE.. AKU BELANJA KAT KEDAI OREN..ya...)
RiNdU...kalau sebut je RiNdU mesti org ingat kekasih kn??? xsemestinya kpd kekasih shj kita mesti RINDU...aku....

- RiNdU sesgt kat arwah abah yg dh lama pergi...alfatihah....

- RiNdU gak kat arwah Abg De aku, dia lah yg selalu melayan aku tika waktu dahulu...juga...alfatihah aku irinkn...

- RiNdU tika zaman aku kecil2, dpt mandi sungai, main bola, mengebas buah mangga,mangis,rambutan & pelbagai lagi itu pn tika musim buah2 berbuah lah, melompat2 xtentu pasal, merempit mengikut abg aku si meran apache, bergaduh sampai bertumbuk2 jgn xpercaya aku ada lah heroin kg pinang sebatang tika itu, siapa yg xkenal aku memang nk kena penerajang lah...he..he..

-RiNdU zaman2 sekolah yg aku tingalkan, guru2, kengkwn yg entah kemana dgn tugas & rutin seharian...

- RiNdU kat kekasih2 lama aku yg aku tingalkan & yg telah meningalkan aku...kwang..kwang..kwang..

- KiMie...aku RinDu pada mu!!...he..he..he.. sapa itu kimie tanya peck aun??? kimie adalah kekasih gelap ku yg kini bertapa di gunung semanggol....He..he.. Layannnnnnnn je la..

4 comments:

cerpelai said...

Gua ada sikit pelik laa..
Sis ni keje kat MOY ke?..
Nampak rapat dengan bro Pan-Pan tu.. Pastu buleh keluar ayat kedai oren pulak..!! Biasa gua nampak kat blog dia tu..

TuN TeJa said...

aku keja kt sblah ofis MOY,tgk je la bebdk MOY tapi aku xmenegur pn..kejamkn aku nie..he..he..tapi kalau ko dtg meh lah aku blanja kt kedai oren....

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Pompuan kena jaga kualiti tu..
Patutnya diorang yang tegur sis ye tak?..

InsyaAllah kalo gua senang nanti gua turun sana laa sis.. Ada gak niat nak ke sana..

TuN TeJa said...

betu..betul..betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...