Monday, March 2, 2009

MaLaM JaSa Mu Di KeNaNg..

Kak Kay...Kelas gitu..
Manisnye...jagn marah ye pn...


Hensem Boy...BoY..


Lelaki Idaman Semalaya...


Penyanyi Nasyid...best giler suara Uda kiter....





Hensem boy...suka...suka..suka..




2 merpati sejoli Abg Zack & Kak Kay






Rohaida & Kak Norma, senyum jgn tak senyum...








He..he..penyanyi Aspalela...Fareez..








3 Mak Dara Pingitan...Huyoo poco-poco juara ya...








Persembahan dari KRU (Bkn KRU sebenar) dgn lagu Aspalela...Caya lah tapi sory gambar kurang memuaskan gelap, aku snap je.. teruja sesgt...ha.ha.ha

















































Bertempat di Dewan Kolej Tun Perak, Malam Jasa Mu Di Kenang.. bunyi macam menarik, tapi memang menarik pun MC mlm 2 memang best giler..spoting arrhh..makan pun ok, cuma penyengalaan tempat duduk agak kelam kabut sikit, tapi memang enjooooy lah...mlm 2 bkn untuk aku, untuk yg sudah berpindah ke tmpat lain..aku cuma menumpang makan & gembira je....pelbagai persembahan diadakan poco-poco & nyayian dari yg berpindah pun best gak, memang sporting lah mereka2 itu dan Terima Kasih daun keladi kepada yg menjemput aku....Ok Lah Layaaaaaaaaannnnnnn je lah...

4 comments:

cerpelai said...

UPM Serdang tempat anak sedara bini gua belajar tu sis..
Tapi dia dah grad dah pun.. Baru je lepas..

Best betul ada dinner camtu ye?..
Gua dulu pernah merasa sekali je kat Level 10 Sunway Pyramid Convention Hall.. Dinner kilang APM je.. Tak silap gua tahun 2000..

TuN TeJa said...

eh dulu ko keja kat APM serdang ke?
Selalu gak aku g dinner kalau ada jemputan, makan free sapa xnk he..he..

cerpelai said...

Tak laa sis..
APM Seats Division kat Pandamaran ni je..!! Tapi masa tu tak buleh dipanggil kerja sebab gua selalu ambik MC 'kincing'..
Kehkehkeh..

Gua pun kalo makan free takdenya nak tolak.. Kecuali kalo dia ajak makan free bah kut teh..!!
Jangan harap..

TuN TeJa said...

he..he..dulu ko kaki 'kincing' jugak ya...

Same lah dgn aku...tolak bende2haram je, lain dari 2 aku tibai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...