Saturday, March 7, 2009

SmS JaHaNaM...







Pada Satu hari yg indah lagi sejuk tetiba msg masuk kat phone aku, eh ada msg...gumbiranya, maner lah tau ada org nk bagi duit ke....buka pnye buka..."Hai saya Rita, ingin menyaksikan aksi PANAS saya di ranjang? sila taip ON ke 32empat belah ribu"... aku biarkan je msg 2, ala benda xberfaedah bagi aku lah...selang beberapa jam selepas aku berhempas pulas diofis aku yg dh tak tertanggung keja yg bertimbun...tetiba masuk lagi satu msg...lebih kurang sama.."Anda ingin melihat aksi PANAS didlm bilik xray?" Sila taip PANAS ke 3sepuloh juta, Aku terfikir gak nk membalas msg tu "BOLEH PEGI JAHANAM LAH DGN AKSI PANAS KO ORG 2"...tapi aku malas nk membazir prepaid aku...masalahnya bukan yg buat wayang 2 yg mengantor msg 2, Skrg dh trend plak wat wayang pas2 jual, kalau tak cam ner bleh tersebar... ada gak yg jenis saja suka2 nk simpan konon...sayang lah kononnya bila dah dpt melayang layang, yg jadi mangsanya prempuan, bila dh jadi gni malu xsudah...sape suh ko gatal nk meranjangkan diri ko hahah...Entah lah bebdk sekarang ni dh xde perasaan segan silu lah plak....kekasih lah kunun...dah tak payah nk malu dah..xlama lagi dah nak kawen...kalau xjadi kawen ni lah jadinya...gambar panas dh tersebar....memang dlm paper dh citer benda2 cm nie..tapi masih byk lagi yg melakukannya...
Aku ada gak tgk..mmber aku dpt... eh..kepala bertutup bawah terbuka... dlm bilik xray, kat dlm kebun kelapa sawit pn ada, atas motor pun bleh on...huh..takutnya aku...macam ner perasaan diaorg ni....malas lah nk Laaaaaaaaaayyyyyaaaaaannnn bab benda2 yg tak berfaedah ni baik aku Laaaaayyyyyyaaaaaannnnn Upin & Ipin x pun 'cik hussin' he..he..he..kwang..kwang..kwang...



2 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

Gua selalu dapat mesej jibraun camtu sis.. Memula tu bini gua syak gua ada affair dengan pompuan lain.. Tapi bila dah banyak kali dapat sampai dia pun dapat sama, baru dia paham..!!

Diorang dapat no telefon kita melalui topup mesej yang kita pernah buat..

Ni bukan jahanam sis.. Ni namanya bangangonging..!!
(bangang + bengong + tenging)

From:- Encik Cerpelai at http://kepalalabuchi.blogspot.com

(sori.. gua guna id bini gua..)

TuN TeJa said...

keh..keh..ko pn dpt jugak..aku hairan dr maner mereka dpt itu no aku pnye phone..rupernya dr situ..he..he..

(kim salam kat bini lu ya Encik Cerpelai..ckp kat dia aku nk gak g PD...he..he..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...