Wednesday, March 18, 2009

MiMpi InDaH..

(En Pandan, aku telah mengcopy paste dr blog En.Pandan, jgn marah ya...)
Aku bukan bermimpi sebenarnya...aku sedar tapi aku rasa takut yg teramat sgt...kenapa tetiba rasa jantung berdebar-debar...seluruh badan aku tidak tenteram...ada pelbagai bunyi yg aku dengar...dan mula2 ada bau yg kurang menyenangkan lepas tu dtg pulak bau yg seperti bunga tanjung....heh seram giler... aku memang xleh tido smlm...tapi aku rasa sesuatu dr mlm lagi, jantung aku asyik duk..duk..duk...eh napa ni....semalam mak aku xde,hari 2 lagi dia balik kg menghantar anak buah aku ambik result SPM, Budak 2 memang pandai lah...dalam degil2 dia tu dpt gak dia 9A...Tahniah lah dr aku...ahhh...balik citer seram lagi menakutkan tadi...aku cukup gelisah...aku bangun g tengok TV... eh aku terpandang kelibat budak perempuan pakai skrt lalu....dan terus menghilang...aku cuak jugak...eh dah meremang bulu kaki aku...he..he.. dari hari 2 lagi aku rasa rmh aku ada sesuatu yg tak berapa sihat dipandang tapi aku buat derk je coz mak aku ada...tak kisah sgtlah kononnya...dah jadi cam ni..hah terkedu sekejap dibuatnya...jiran aku ada kata dia ada nampak sesuatu kat tangga hari 2...malas nk kecoh dia takut yg lain ketakutan plak...memang tempat penempatan aku dulu ialah kuil india, biasa kalau kuil india dia keras dr biasa kata org lah aku kurang arif lah plak....aku memang pernah dengar citer seram cam gini kat penempatan ni dulu blok sebelah,akak tu dengar bunyi seperti bdk main guli melantun-lantun padahal kat atas rmh dia xde org duduk pun...aku ni nak kata penakut sgt tu tak lah jugak, tapi kalau dh kena cam gini seram lah jugak...semlm aku memang keseraman giler tahap gaban lah...bayangkan lah sendiri...aku tau ada seseorg ingin melakukan sesuatu.....ada mmber aku tu smpai takut nk lalu depan rmh dia..ha..ha..ha..kakak ko sham lama cuti ni, g menuntut ilmu lagi lah tu...jgn menuduh fitnah namanya 2...berdosa...dosa tu... tapi kan...Layannnn Je lah ya...aku ngantuk giler ni...Hoi..lu buat apa xde keja ka...hah bos aku yg mulut cam cilaknat dah bising....aku wat bodoh je mcm aku byk sgt keja tapi aku updated blog aku ....ha..ha..ha.. bab kata En. Cerpelai 'bos gua mesti tengah main game solitaile...chewah!!! betul punya rileks tu'...bkn rileks En. Cerpelai itu namanya meredakan tekanan perasaan.....he..he..jgn marah....Layaaaan ya Laaaaayyyyannnn..

5 comments:

cerpelai said...

Waa.. 1st time tengok posting tajuk je.. Ayatnya takde..!!
Kehkehkeh..
Ni kira metafora 'malas nak tulis' ke apa ni?..

TuN TeJa said...

Memang..malas nak tulis lah cikgu cerpelai...he..he.he..aku ikut suka hati aku je nak taip apa...he..he..

cerpelai said...

Cerita seram la pulaks..
Meremang terus bulu idung ni..!!
Kehkehkeh..

Err.. Cikgu??

TuN TeJa said...

Ya lah teringat aku cikgu aku dulu, kalau bab karangan cam 2 lah dia ckp kat aku...'Tajuk lain ceritanya lain..ayatnya mana ni'...he..he..he.

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Yeke?.. Gua ni takde langsung rupa cikgu.. Rupa Sang Kelembai ada laa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...