Tuesday, March 3, 2009

SuDah - SuDaH Lah...


Aku bukannya apa, saja nak nasihat kepada mereka-mereka aku tau ada yg baca blog aku terasa, eh.. terasa ke??? sudah lah, depa2 bukannya budak2 kecik lagi...tapi budak2 yg menjadi batu apinya meracuni fikiran mak bapak mereka suruh bergaduh...bergaduh plak didepan mereka...huhhuhu...aku terkejuzzz beruk...beruk akan lari lintang pukang kalau dgr mereka2 itu bergaduh...disebabkan sedikit salah faham anak kepada si A telah mengadu kepada bapanya dengan menokok tambah cerita yg menjadikan bapanya menjadi lebih berapi dan terus menyerbu ke rumah si B, bini si B tika itu ada dirumah yg mendengar Si A terjerit pekik didpn rumahnya, bini Si B keluar dgn singlet & berseluar pendek saja...tak stim langsung sebab bini Si B dah tua....he..he..he.. disebabkan itu satu flat di daerah aku kecoh macam kapal nak karam... aku dgn teruja tika itu mengintai gintai dari balik pokok bunga raya ingin mengambil tahu apa yg belaku, huhh bizy body...tiba2 phone aku berbunyi....potong betul aku baru je nak menyibuk....Entah lah dah selalu sangat pekara begini berlaku di penempatan aku...tapi yg menjadi tanda tanyanya hanya rumah dibawah 3 serangkai itu aje yg bergaduh....pasal kereta lah, pasal selipar lah semua pasal yg remeh temeh lah...nak kata apa, dah hati xberkenan nk wat macam maner...yg betul pn jadi xbetul...bawak2 bersabar ya...kita yang disekeliling ni pun dah tak boleh nak menegur cuma hanya dapat melihat drama swasta versi lawak....keh.keh..keh.. apa2 pn Laaaaaaaayyyyyyyannnn je lah...

2 comments:

cerpelai said...

Senang cerita sis bagi sorang bazooka, sorang lagi bagi M16..!!
Lantak pi laa situ nak bergaduh ke hapa ke..!! Aparaa.. Haiwan pun berjuang melindungi kaum sendiri..

Akai letak kat ketiak kot?

TuN TeJa said...

Sib baik dia org xguna bnda yg ko sarankn itu...kalu x ramai dh mati..he..he..itu yg aku xfaham knpa boleh jadi mcm 2...

Akai dia org bkn letak kat ketiak, kat bontot senang citer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...