Wednesday, March 25, 2009

SeLaMaT HaRi PoLiS YaNg Ke 202 TaHuN...




Selamat Menyambut Hari Polis kpd Polis Beraja Di Malaysia, eh..eh.. salah, salah... i'm sorieeeeee, Polis Diraja Malaysia... punya lah lamanya penubuhannya ya dah ke 202 tahun sambutannya pada hari ini dan setiap 25hb March, Saje suka2 nak mengucapkan Selamat kpd Polis-Polis SeMalaysia....Bukannya apa pagi tadi aku ada lah tertengok mereka2 berbaris kat balai di penempatan aku tu, untuk Menyambut Hari Polis bagi Peringkat Kawasan...




Dan hari Ini juga Bufday kakak kesayangan semua di penempatan aku....Semuga Panjang Umur, Murah Rezeki, Berbahagia Selalu & Kuatkan Imannya...Amin..Amin Ya Rabbul A'lamin....




p/s : Sham jgn lupa bagi present 2...he..he..

5 comments:

cerpelai said...

Kesempatan ini gua gunakan untuk mengucapkan perkara yang sama pada abang ipar gua..

Err.. Sis ada sedara mara polis ke?.. Tabik incikk..!!
Kehkehkeh..

TuN TeJa said...

Tabik jgn tak tabik....

utk..laki jiran aku,kakak kpd marziha,suami kpd samsiah fakeh,abg zeck sekeluarga,mek ja suami isteri,mek ann suami isteri,mek da suami isteri,suami kakak kesygan semua,En Rusdi Mamat,Pn Rohayati azis,kakak ipar tersyg,ketua polis negara & yang sewaktu dgnnya..keh..keh..keh..dan terima kasih kerana mengundi saya....Muahahahahahah...

Giler!!!!! keh..keh..keh..

Lady's in BLACK said...

Rusdi Mamat tu sapa yek???

TuN TeJa said...

La ko xkenal ke? ala mamat hensem yg jadi security guard kat condo aku tu lah, menjaga keamanan setempat la konon....he..he..he..

alif-mikail said...

selamat hari hari jadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...