Tuesday, January 25, 2011

++25 PeKaRa TeNtaNg DiRi AkU++

Heeheehehe...nih nina yg tag aku, Tentang Diri Aku...aku tergolong dr manusia yg biasa² ajer tiada yg istimewa pon...Tapi layannnnn jer lah...

1~Aku anak bongsu dari 5 adik beradik of coz lah aku manjeeee..ahak.♥♥

2~Aku DiLahirkan pada 3hb August tahun gajah disebuah daerah di negeri ~yg berada di Timur negara...♥♥

3~Berani tapi tak der lah berani sgt...berani ala² berani² takut...hehe.
.♥♥♥

4~Cepat marah & mengamuk andai ada yg aku tak puas hati,aku tak suka marah org,tapi bila org wat aku marah aku akan jadi benggang.....♥♥

5~Aku sorg yg sgt murah hati, aku suka bagi org pinjam duit aku dan ada ~yg byr balik & byk gak yg buat² lupa...ermmm..eermm..♥♥♥

6~Manjerr,aku mmg manja anak bongsu lah katakan....♥♥

7~Tapi aku jugak keras hati,selagi tak dpt apa yg ingin aku miliki akan ~aku usahakan sampai tercapai...♥♥

8~Tak kenal maka tak cinte...hehe..aku nih peramah sebenarnya tapi tu ~lah kalau tak kenal aku mesti ingat aku sombong...aku nmpak jer ~garang tapi hati lembut bab soflan..♥♥

9~Aku tak berapa suka mkn ikan,ayam & daging tapi aku sgt² suka mkn ~sayur²an ala² vegie gitu...nk wat camner dh mmg aku tak berapa ~berkenan nk mkn kan....♥♥

10~Yg nih aku suka, aku suka berangan,tapi tak suka mkn buah ~berangan,ya lah kan, dh mmg confirm tak dpt apa yg diimpikan itu so ~berangan jer lah....hehehehe...♥♥

11~Aku sebenarnya sensitif,tapi aku ssh nk merajuk,aku akan merajuk pada yg sayang jer...ahak..♥♥

Adoiiiii lah ssh gak ya nk mengenali diri sendiri nih...byk yg tidak terluah oleh kata²....

12~Aku benci org yg hipokrit, depan baik bagai dewi,belakang habis ~cerita celah kain diceritakan...mmg hampeh kalau dpt mmber ~camnih..♥♥

13~Suka..suka..suka bwk keta lelaju...pantang ada yg himpit blkg keta ~aku,aku akan pecut...♥♥

14~Aku gak suka keta EVO tak kira lah dr generasi ke berapa,napa ~yerk...tanya lah sama itu hud²...hehehe..♥♥

15~Aku suka kumpul jam tangan,yg paling aku syg & simpan hingga ~sekarang jam yg mak aku hadiahkan...thankss mak...luv u..♥♥♥

16~Syg sgt kt Mr.Red biarpon hanya sebuah kereta yg berwarna merah....

17~byk² kaler aku suka warna merah..nmpk terang,seksi,bertenaga & ~memang melambangkan keberanian lah...poyoss...♥♥

18~Tak berapa suka lelaki yg berkulit putih,bagi aku org brkulit putih nih ~lembut & manja,yg hitam itu menawan...ahak..jgn tanya ~kenapa...jwpannya mmg takda...♥♥

19~Walaupon dh lama aku keja dgn boss aku nih...tapi aku mmg tak suka ~perangai dia yg hampeh...titik..

20~Suker tgk lelaki² yg macho²...dosa tu tapi...utk merelease tension ~jer...hahahaha...ahak...ahak..jgn marah jiran sebelah ya.....♫♫♫♥♥♥♫♫

21~Aku seorg yg berdikari...♥♥

22~Tak suka mata pelajaran seni lukis,coz aku lukis rumah nmpak cam reban ayam....ahak..ahak..♥♥

23~Aku nih mmg suka berkwn tak kira lah lelaki or perempuan,lagi ramai ~mmber lagi hapenning....♥♥

24~Masa zaman sekolah dedulu kwn aku kebykannya lelaki...♥♥

Yesssss akhirnya dh yg ke 25 sedikit sebyk tentang diri ini ..eee mmg byk lah.....huhuhuhhuuuu..

25~Aku nih kalau berckp tu mmg tak der insurance lah mulut aku...hentam kromok jer...mgkin ada kengkwn aku yg tak berpuashati dgn kelancangan mulut aku nih...so maaf dipinta...♥♥♥♥♥♥♥

&

Selamat Tahun Baru Cina....♫♫Gong Xi Kong,Xi Kong Chi Ning♫♫ yat Gong Xi Gong Xi Gong Chi Ning♫♫♫♫....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...