Wednesday, January 5, 2011

++PuTus SuDaH ++

~Entah lah tak tau nk citer cam ner dah...aku dgn akak yg hanya ada satu itu masih berperang dan entah bila dia akan terima aku nih sebagai adik dia,naper dia marah sgt kat aku ya,salah faham berlaku beberapa tahun dah,tapi dia masih marah sehingga anak² dia pon dia tak bagi jmpe aku~...sedey gak bila memikirkan yg aku cuma ada seorg kakak dan aku ingin gak berkumpul adik beradik masa raya dan berjumpa makan² kat rmh mak aku,tapi nih semua mimpi jer lah,time raya akak aku akan call mak tanya aku ada balik tak, kalau ada jgn harap ler dia nk dtg,entah sampai bila lah agaknya ya,aku dah mintak maaf walaupun aku tak bersalah, ya aku sebagai adik patut mintak maaf dari akak aku, tapi dia wat donno jer,tak per lah nk wat camner kan tapi aku terkilan gak,sian mak aku yg nk anak² berkumpul, tapi tak kesampaian,tak per lah nk wat cam ner lagi kan kalau dah org tak suker tak kan lah aku terhegeh² nk tayang muka depan dia,dia pon langsung tak akan muncul kalau dia tau aku ada,dia sanggup tinggal kat tepi jln supaya tak berjmper dgn aku,mungkin mulut aku nih celupar sgt kot tu yg wat dia tak suker,tapi aku adikkan, tegur ler kalau aku salah,nih tak dia langsung tak ingin nk jmper,nak wat camner ya,mak pun dah tak tau nk wat camner mmg sian kat mak....huhuhuhuhuhuuuu...mak mmg susah hati dia citer kat aku,aku mmg tak tau nk tolong camner dah....akak yg tak nk berjmper aku bknnya aku tak nk jmper dia...tak per lah dah nasib aku nk wat cam ner ya....Layaaaaaannnnnn jer lah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...