Monday, January 17, 2011

++WaHai JiRaN Ku++

Nak buat camner kalau jiran kita ada kunci rumah kita??? aku tak pernah bagi pon tapi camner dia boleh ada...adusss hairan bin ajaib kan!!!! entah benggang gak bila hari tu aqilah terlupa bwk kunci, leh plak dia msg aku suh pok dee balik antar..huhuhuhu...aku tak sangka lah..dia nk wt per dlm rmh aku yerk...bkn ada yg berharga pun.....entah ler pok dee jarang sgt kunci bilik...selama nih dia masuk bilik aku gamaknya lah...risau gak nk wat camner ya...yg dia boleh terkantoinya, bila tghari tadi,dia masuk rmh aku tika pok dee ada dirmh,dia ingat pok dee dh g keja gamaknya coz pagi tadi aku dh tutup a-con, dia perasan kot bila air a-con dh tak menitis dia ingat semua org dh keluar.....sadisss nya aku...bila pok dee msg tnya aku,"makcik tu ada kunci rmh kita ker?" huhuhuhu...benggangnya aku tak tau nk kata apa......hingga tak terkata..hati rasa nk marah sgt² nih......arrrrrrrhhhhhh....layan jer lah...mennnciiiiii akuhhhh!!!!...

4 comments:

Admin said...

Salam .. uh bahaya nyer ni.

http://hasrulhassan.blogspot.com

TuN TeJa said...

Salam...mmg bahaya...dh jadi mcm rmh ku rmh mu jua...hehehehe...

KNS said...

pelik...
baek soal siasat jiran tu..

My Recent Post: Tatacara Eyeliner Hitam Keliling Mata

TuN TeJa said...

Thanks Cik Nasuha...
ya, aku lagi pelik..dan mmg hairan sesgt...tapi bila aku balik keja je,nk nmpk dia pon ssh apa tah lagi nk beramah mesra...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...