Thursday, January 13, 2011

++TaK TeRuCaP++

Bagaikan tak ucap oleh kata², baru semalam aku mendengar yg dia baru lepas melahirkan anak tapi hari ini dia dah tak ada...eh betul ker dia dah tiada di alam fana ini,tapi kemuskilan yg tidak dapat diterima oleh kepala otak aku yg mungkin ada betulnya....baru semlm mmber aku bercerita yg dia telah menduakan suaminya dgn menjalani hubungan dgn lelaki lain,sudah hampir sethn hubungan itu,secara jarak jauh berkenalan didlm fb,yg silelaki itu tidak mengetahui yg sidia sudah brkawen, huh sungguh berani sidia itu....yg menjadikan terbongkarnya rahsia itu pabila sidia tidak menghubungi kekasih gelapnya itu, bila ditanya dikatanya dia sakit dan kini dihospital menjalani pembedahan,si kekasih gelapnya yg sungguh polos pon cuba ingin melawatnya disana, apa yg sikekasih dapat hanya lah kenyataan bahawasanya sidia telah berkawen dan sekarang sedang berpantang melahirkan anak ke3.....tup..tup..pagi tadi aku dengar yg dia telah tiada....seandainya betullah dia telah meninggal,aku turut simpati, tapi andai itu cuma gimik agar sikekasih gelap itu tidak lagi menghubungi sidia,aku sarankan agar sisuami tidak bermain dgn perkara yg membabitkan ajal maut ini.....dan semoga mereka bahagia & jangan cuba mainkan perasaan org....arhhhhhh layan jer lah...

2 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

macam ini punya orang pon ada ka??

ishhh....

TuN TeJa said...

org macam² ada,bab kata perpatah dolu²,skrg dah xleh pakai perpatah nih coz rmbt skrg dh kaler²...
"Rambut sama hitam tapi hati lain²"

ishhhhhh gak lahhh.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...