Wednesday, January 12, 2011

++AnaK MaTa GreY++


(hahahahaha...aku dh tukar..)


Hari² aku tgk VCD 2fast 2furious... Alahhhhhh dah ketingalan zaman lah nih...arhhhh aku peduli apa,aku suker kan...kan..kan...biar pon citer nih dah lama,tapi aku sgt..sgt..sgt..suker menontonnya...suker tgk si PAUL WALKER lelaki idaman daku..hehehehehe...jgn marahhhhh daaaaaa... si haziq pon dah mengikut aku suker tgk citer nih, dah lunyai VCD cetak rompak yg dibeli dr babi utan kat tepi GU...beli ker???hehehe biasanya aku dpt jer...kalau boleh setiap masa dia nk tgk sampaikan remote pon dia pegang tak bagi org laen tukar...mmg lah sikecik tu...dia cuma suker tgk kereta jer...tak mcm aku suker tgk mamat hensem tu..ahak..ahak..ahak...terlebih sudah lah tu...tapi aku mmg admire lah kat dia mata grey ada jambang² geli lagi gitu,badan not bad lah...aikkkkkssssss...hehehehe...mmg hampeh lah aku nih, mata keranjang tul pantang tgk mamat hensem mula lah meleleh air liur....
Seandainya lah dpt kawen dgn yg bermata grey kan best anak² pasti mata kaler grey gak kan..kan..kan..best..best...sepupu aku kawen dgn yg mata kaler coklat cair,fuhhhh anak² dia cun giler...aku pon heran camner dia leh dpt mamat saleh nih,lepas jer kawen terus pindah ddk UK,aku tau ,tapi dia tak tau yg aku tau kenapa dia pindah kesana tanpa persetujuaan familynya....aku kan miss bond 007...tak per janji dia bahagia dan aku gak bahagia disini walaupon tak dpt yg mata coklat cair atau pon mata grey,aku dah cukup bersyukur....yehaaaaaaa....layannnn lah..

4 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak...gambo pertama tu tersembul la..hahahaha
18sxxx tu kak..hahaha

TuN TeJa said...

aikkkkk ngko nih...nmpk jer ya...hehehehe...akak pon tak perasan...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

muahaha...seksi youuuu......

TuN TeJa said...

hehehe...akak dh tukar,tkt ngko tak leh tahan nnti...hahahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...